vineri, 23 martie 2012

Şi totuşi voi candida


Stăteam pe gânduri şi îmi vărsam amarul într-o sticlă de răchie bătrână, fiindcă în sufletul meu îmi doresc să devin PREŞEDINTELE UNIVERSULUI.
E o funcţie care mi se potriveşte ca o mănuşă şi vă rog să mă credeţi că aş fi un preşedinte pe cinste, adică m-aş implica, aş face ordine în galaxie, pentru început, nici o cometă nu ar mai umbla de capul ei, aş interzice fazele lunii şi mareele, asteroizii ar primi plăcuţe de înmatriculare, iar praful cosmic ar fi curăţat de două ori pe săptămână cu aspiratorul.
În plus, aş distribui pământ gratis pe Marte, Jupiter şi Saturn ca să facă lumea grădinărie interplanetară.
Şi cum îmi înecam amarul aşa, am primit un e-mail de la
un magazin virtual pe cinste care are o gamă înebunitoare de încălţări şi băieţii încântaţi de candidatura mea, s-au oferit să îmi dea o pereche de papuci.
Prima dată m-am enervat, adică stai domne, ce faceţi, ÎMI DAŢI PAPUCII ?
De-abia după aceea mi-am dat seama că gestul lor este unul curtenitor şi plin de apreciere la adresa mea.
Adică au grijă să fiu o prezenţă şarmantă, chiar şi în papuci.
Aşa că le-am mulţumit şi am purces la alegerea încălţărilor prezidenţiale. A trebuit să colind mult, pentru că au o ofertă atât de diversificată şi am apelat şi la consultanţă de specialitate, adică am întrebat-o pe Nemţoaica de nevastă-mea cam ce mi s-ar potrivi. Şi după îndelungi şi istovitoare consultări şi medieri, mi-am ales pentru campania electorală aceşti papuci
http://www.zorilestore.ro/papuci-barbati-rider-swin-ad-m-80150_22197
care par şi comozi şi uşori, au un aer sobru dar în acelaşi timp sportiv şi nici preţul nu e unul care să arunce Universul în aer.
Aşa că fraţilor, mă reînscriu în lupta electorală, încălţat cu papuci noi şi să vedeţi câte voturi acumulez.
Cred că o să trec de sută la sută.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu