marți, 10 aprilie 2012

Ce greu e sa îţi alegi o masină

Fraţii mei, dulcilor, băgăreţilor, blogoreţilor !
Nici nu mi-am închipuit că o să stârnesc atâtea pasiuni şi furii.
Doar vi-am spus că trebuie să îmi cumpăr o maşină nouă, fiindcă cea veche a dat ortul popii.
Şi conform zicalei devenită de-acum celebre:
MAŞINĂ? NU VINDE, NU CUMPĂRA PÂNĂ CE NU AI INTRAT PE AUTOVIT.RO
mi-am ales trei maşini din care una să îmi rămână pe suflet şi să devin proprietarul ei:
Şi ce să vezi, înafară de nevast-mea, Nemţoaica, mi s-au amestecat în discuţie socrii, cumnaţii, vecinii şi copii.
Toţi sunt călare pe Autovit.ro şi îmi fac propuneri de m-au înebunit, fiecare se bate pentru o marcă, un model, un an de fabricaţie şi un preţ.
Şi eu bietul de mine ce să fac?
Care e maşina second-hand potrivită pentru Uica Mihai?
Desluşiţi-mă, şi scoteţi-mă din impas.
Vă.ro !!!

Un comentariu:

  1. Nene Uica, a mai convenabila din astea trei e Terrano, dar e cu volanul pe invers si nu e comod. Daca ai bagat-o in calcul, inseamna ca ti-ai asumat riscul. Strict din astea trei as alege-o pe asta. Sau caut un logan de 6 ani si aia e. Succes!
    Radu O.

    RăspundețiȘtergere