duminică, 24 iunie 2012

Mani fest politic


M-am simţit ani la rândul, prea mic şi insignifiant pentru a-mi permite luarea unei poziţii politice cu caracter de manifest, având în vedere că :
-sunt unul dintre mulţii mediocrii cu ştaif pe care ţara nu se poate baza
-nu ştiu să înot în ape adânci ci mai degrabă pe la marginile cu unda până la gleznă şi făcă curenţi turbionari
-mă las uşor influenţat de orice discurs politic bine structurat, înşoţit de locvacitate şi gestică parabolică
-am interese mărunte şi meschine cu privire la cotitian şi viaţa de pe o zi pe alta
-nu sunt antreprenor de succes, lider de opinie, vedetă media, ori finanţator de club
-sufăr mult de tot la capitolul cultură generală, am limite intelectuale pronunţate, stăpânesc prost Limba Română, gramatica şi mă cantonez mai degrabă în graiul regional al Banatului, pe care stărui să îl confund cu o Republică Autonomă
-am o doză de egoism acerb dobândit prin naştere, care nu îmi permite să fiu solidar cu... şi nici cu...
-şi nu în ultimul rând, constat că eticheta de extremist mi se potriveşte ca pusă cu patentul şi şurubelniţa.
Dar, fiindcă întodeauna există un dar, m-a scos din găleata aceasta a nimicniciei mele civice, un videoclip de reclamă pe care desigur îl cunoaşteţi de la televizor.
E vorba de acel laptop dus la reparat şi de reflecţia răbufnită a cumpărătorului ofensat de mitocănismul vânzătorului:
"Dumneata ştii cine sunt eu? Sunt Cetăţean European şi am drepturi !"
De aceea, prin rezonanţă şi prin empatie, mă ridic din ţărâna mediocrităţii mele şi răcnesc de pe tastatură:
Mă, tu-vă-n ... , ştiţi cu cine staţi de vorbă?
Mi-s cetăţean român şi am neşte drepturi... băgavia-ş !!!

Post Scriptum
Dedic această scriere cu acel respect împins până dincolo de marginea neruşinării următorilor:

Traian Băsescu
Emil Boc
Elena Udrea

Victor Ponta
Crin Antonescu
Ăla de la PC că niciodată nu ţin minte cum îl strigă la catalog

Domn Ministru de la cătane Oprea cu multe stele
Colonelul său în rezervă de la B1TV (aha! de ăsta mi-am adus aminte, Turcescu)
Ăia de la UDMR care este

MRU care se vrea partid de dreapta
Doamna Macovei de la Europarlament S.A.

Şi celorlalţi care sper să nu se simtă jigniţi că nu i-am trecut, cu voia dumneavoastră, ultimul pe listă.

Aştept adeziuni la acest manifest politic pentru a ne constitui într-un partid politic, mişcare civică, echipă olimpică de oină sau de ce nu, în celulă teroristă de serviciu.
Al dumneavoastră edificat în stratul său intens civic
Mihai T. Ioan

Un comentariu:

  1. Ca sa faci politica iti trebuie niste calitati.
    Enumar trei:1.Sa asculti pe cel care vrei sa te voteze.2.Intr-un minut spune-i ce el vrea.3.Sa rosesti cand spui adevarul.

    RăspundețiȘtergere