duminică, 8 iulie 2012

Am o ţară ca afară

Tânjeam fraţii mei de românie după America şi după americani.
Mă visam colindând prin Manhattan, cu un Yelow Cab, mestecând Chicle Gumm şi halind la colţlul 45 Avenue cu Madinson Boulevard, un Hot dog de la mama lui. Tânjeam să colind America într-un Dodge hodorogit, pe Route 66, să mă duc la Niagara, Yelowstone, Mount Roushmore şi în alte locuri unde se duc fraierii de turişti.
Mai visam să văd Mardi Gras la New Orleans şi Irish Day la New York în ziua când râul Hudson se colorează în verde.
Acum nu mai e nevoie.
Am toată America în România.
Oameni care dorm în cutii de carton pe supt poduri, hoţi de buzunare sadea, pistolari, mafie, drogaţi şi traficanţi, politicieni corupţi, miniştri cu ciucuri, un milion de servicii secrete, telefoane ascultate, cate un Watergate în fiecare an, bolnavi de sida cât încape, homosexuali care fac parade, elicoptere care cad în lanul proaspăt ierbicidat, am enşepe mii de televiziuni, showuri cu vampe proaste, entertaineri handicapaţi, playboy cu muşchi steroidizaţi şi mai ales, mai ales, am autostrăzi. Bucăţi de autostrăzi.
Ce mai ...

Am o ţară ca afară!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu