marți, 21 august 2012

Zicere de conştiinţă

Mai multe opinii ale prietenilor internauţi m-au solicitat să las de o parte politica şi să mă ocup de bucătărie acolo unde îmi şade bine. Ba chiar am avut observaţia oarecum caustică şi puţin deplasată că mă folosesc de popularitatea brandului Uica Mihai pentru a-mi inducta ideile în internet.
Lucru total ne- adevărat, sunt o persoană obiectivă, ne- angajată politic, cu opinii foarte de stânga pentru că aşa sunt scriitorii (opinii pe care nu am cu cine să le împărtăşesc doctrinar fiindcă la noi în România nu există doctrine ci doar trepăduşi politici însetaţi de putere şi de avantajele decurgătoare) şi marcat de corectitudinea care uneori poate părea subiectivă.
Nu sunt nebun să alung şi să resping pe cineva care îmi vrea binele şi chiar mi-l face, nu la modul declarativ.
Nu sunt ferocele care doreşte răul unui aproape al său.
Nu sunt judecătorul care infailibil dă verdicate capitale şi condamnă pe baza unor păreri.
Sunt, dincolo de Uica Mihai, un cetăţean damnat la fel ca ceilalţi câte milioane ori fi după statistică, un om însetat să o ducă mai bine, mai liniştit mai frumos.
Şi sinceritatea mea poate părea uneori subiectivă, dar vă asigur că sunt numai reflecţii la care aştept răspunsuri din partea mediului politic, administrativ şi guvernamental.
De aceea, începând de mâine pe blogul meu www. paparanormalia.blogspot.com o să renunţ la parodii, satiră şi băşcălie (asta în măsura în care condeiul mă va lăsa) şi am să sriu analitic despre cum văd eu românia viitoare, ce pretenţii am de la politicieni, de la voi concetăţenii mei şi în primul rând de la mine, fiinţă gânditoare şi trăitoare.
Vă cer să aveţi înţelegere faţă de mine, să nu mă interpretaţi anapoda şi partinic, poate că e începutul unei forme de dialog care să fie exemplu pentru mai mulţi şi mai multe.
Cu respect, al vostru Mihai T. Ioan, gazdă temporară a Zărghitului de Uica Mihai.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu