sâmbătă, 7 decembrie 2013

Comisia parlamentară


M-a sunat aseară Valeriu Zgonea cred că era puţin cherchelit, i se cam limba plimba în gură, dar nu m-a deranjat, doar era Sfântu Nicolae ce naiba. După formulele complezantive de rigoare, m-a anunţat că am fost numit în Comisia Parlamentară care analizează cum şi-a luat pământ Băsescu la Nana, în calitate de observator din partea Societăţii Civile.
A subliniat că nu acceptă nici un refuz şi că se bazează pe mine fiindcă ştie că în tinereţea mea am fost boxer şi am practicat şi artele marţiale de contact. 
Aşa că să fiu pregătit sufleteşte, dar mai ales fizic, fiindcă ştie la sigur că o să iasă cu păruială, ciomăgeală, buşeală, trânteală şi altele. 
Şi că am asigurare medicală full, plătită de Parlament.
Deci, dacă vedeţi că lipsesc o perioadă de pe net, să ştiţi că sunt în Comisie şi mă fac că lucrez.
Dacă lipsesc o perioadă mai lungă, să ştiţi că sunt la Spitalul Universitar, în ghips şi cu ochii umflaţi.
Şi nu mă fac deloc !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu