duminică, 1 decembrie 2013

Defilare de Ziua Naţională


M-a rugat Ponta, fiindcă el nu prea are timp şi nu se poate baza pe Crin nici pe altcineva, fiindcă e o epidemie cauzată de viruşi în mediul politic, să organizez eu parada militară de Ziua Naţională. Chiar s-a plâns că e înconjurat de generali făcuţi la apelul de seară, fără viziune, fără iniţiativă şi tare se teme că parada o să iasă un fâs.
L-am asigurat că se poate baza pe mine, doar sunt patriot ce mama dracului, plus că am fost sergent cu diagonală în armată şi le am cu instrucţia de front şi cu pasul de defilare.
Aşa că m-am pus pe treabă, am dat ordin la toate bucătăriile de campanie să pună la foc cazanele cu fasole cu ciolan, să fiarbă marmite de vin roşu şi să coacă lipii cu untură.
Şi am chemat batalionul de şoc să defileze şi să dea onorul la Preşedinte.
Că vedeţi doar şi voi în fotografie, ce pas de defilare meseriaş ştiu să bată !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu