miercuri, 4 decembrie 2013

La cafea cu Elena Udrea


M-a sunat aseară Elena, să trec pe la ea la o cafea cică.
Pe dracu cafea, ştiu eu, începe cu o cafea şi se termină.... mai bine tac, tăcerea e de aur. Păi nu am mai păţit eu de-alde astea? Tot aşa m-a sunat Băsescu acu patru ani să trec pe la el să bem un pahar de vizichi şi nici n-au apucat să se topească cubuleţele de gheaţă şi m-am trezit că sunt membru PDL şi încă cu funcţie pe linie de propagandă.
M-a costat jumătate dă milion dă euroi, băgaţi în afişe şi benăre.
Ăsta, Blaga m-a sunat şi el, că cică organizează o partidă de vânătoare la Sighet şi să vin şi eu să împuşc ceva. Am împuşcat exact mai o jumătate de milion donaţie pentru plata datoriilor din campanie.
Eba nu m-a sunat, m-am trezit cu buzata în birou aşa tam nesam, avea o sticloanţă de Pepsi la subsioară şi un pachet de pufuleţi început, cică vizită de protocol, m-a costat jumătate din jipanu ăla cu care se lăuda după aia prin oraş.
Aşa că sunt sătul.
Ştiu ce vrea Elena.
Mai optzeci de hectare.
Nu mă duc nici în ruptul capului, că ştiu ce se întămplă exact când îi văd decolteu ăla cu frănjuleţe....
Stau acasă şi mănânc pufuleţi, că mi-a mai rămas jumătate de pungă de la buzată.
Dacă nu s-or fi stricat naibii...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu